poniedziałek, 1 lutego 2016

INFORMACJA


    Moi Drodzy Czytelnicy.. (ale oficjalnie poleciałam xD) Pewnie mnie nienawidzicie i w ogóle źli jesteście i chętnie byście mi nogi z du... Ekhem.. wiemy skąd powyrywali ;p Chociaż mam nadzieję, że się mylę. Ale przejdę do szczegółów. Już bardzo długo nie pojawia się tu żaden rozdział, co na pewno zauważyliście. Jest to spowodowane brakiem weny. Zamierzam też napisać kilka rozdziałów w przód, byście nie musieli już nigdy więcej czekać ponad dwa miesiące na rozdział, to też może trochę zająć.. Bloga nie porzucam, piszę cały czas, ale powoli. Ostatnio po prostu.. nie czuję się usatysfakcjonowana tym co napisałam. Moje ostatnie rozdziały średnio mi się podobają, dlatego też staram się wznieść na wyżyny moich umiejętności (o ile takowe posiadam O:), i dodać rozdział dopiero wtedy, gdy będę co najmniej w dziewięćdziesięciu procentach zadowolona.
Mam cały plan, na caaluutkie opowiadanie, jedyny problem leży w tym, że mam w głowie tylko te najważniejsze wątki, które nie mogą być łączone w jednym rozdziale, dlatego też muszę wymyślać dodatkowe historie, można je nazwać pobocznymi, one muszą być, bo inaczej wszystko będzie się działo za szybko, przez co opowiadanie straci sens. I te właśnie wątki, są dla mnie okropnym problemem, bo nie mam na nie pomysłu, a jak już mam, to się mi nie podobają.
Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i wesprzecie :) Na pewno niedługo pojawi się kolejny rozdział.

Dodatkowo założyłam grupę na facebooku.. Nie wiem czy coś z tego wyjdzie, ale zapraszam ^^
Po prostu tam chciałabym was informować na bieżąco o moich rozdziałach i o tym co keidy mniej więcej wrzucę, żeby nie pisać ciągle informacji, tutaj na blogu :)
Link do Grupy: TUTAJ


A tak wyglądam, gdy nie mogę niczego wymyślić =>


2 komentarze:

  1. Rozumiem i wspieram cię! ^^
    Oczywiście czekam na nowy rozdział i wbrew pozorom nie chcę ci niczego zrobić :D
    Pozdrawiam i życzę duużo weny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Póki co musisz żyć i pisać xDD co do przerwy to cię doskonale rozumiem, ja czasem mam wene a ochoty nie mam i na odwrót - ciężkie jest życie pisarza :P
    do grupy się zapisałam :D Czekam na informacje :)

    OdpowiedzUsuń